* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

On Demand

Har du brug for øjeblikkelig support?
Vi står klar til at hjælpe dig!

Vi har altid den rette service klar til dig, så snart du har brug for øjeblikkelig hjælp til dit Toshiba-produkt. Har dit produkt brug for behørig reparation, skal dit batteri udskiftes, eller har du mistet dine data? – Der er ingen grund til bekymring! Med vores udvalg af on demand-tjenester kan vi altid hjælpe dig – selv hvis din garanti allerede er udløbet, eller hvis skaden på dit produkt ikke er dækket af dine nuværende garantibetingelser.

Hvorfor skal jeg købe en Toshiba On Demand-service?

  • Få adgang til professionelle og pålidelige tjenester, når du har brug for dem.
  • Vi garanterer rimelige priser for både produkter, der er omfattet af en garanti, og dem, hvor garantien er udløbet.
  • Med On Demand-servicen får du mulighed for kun at betale, når du har brug for serviceydelsen.

Gyldighedsperiode: Kun til engangsbrug

Købsperiode: Service kan til enhver tid købes, også selv om din garanti allerede er udløbet

Funktioner: Inkluderer en tilbagebetalingsgaranti og er tilgængelig for både for produkter, der er omfattet af en garanti, og produkter, hvor garantien er udløbet

Flere oplysninger: Se under T&C for at få flere oplysninger om landedækning eller om, hvordan du får denne service.

Gyldighedsperiode: Kun til engangsbrug

Købsperiode: Servicen kan købes op til 5 (fem) år efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt og gælder 90 dage efter købet

Beskrivelse: Dækker reparation af små dele, såsom AC-adapter, tastatur, tastatursamling, hukommelse, pegefelt/mus, højttaler, kabelnet, optisk diskdrev, blæser/varmelegeme, herunder arbejdstimer og forvaltning af materiel.

Flere oplysninger: Se under T&C for at få flere oplysninger om landedækning eller om, hvordan du får denne service.

Gyldighedsperiode: Kun til engangsbrug

Købsperiode: Servicen kan købes op til 5 (fem) år efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt og gælder 90 dage efter købet

Beskrivelse: Dækker reparation af generelle dele, såsom plastikcover, HDD/SSD, LCD, batteri, herunder arbejdstimer og forvaltning af materiale.

Flere oplysninger: Se under T&C for at få flere oplysninger om landedækning eller om, hvordan du får denne service.

Gyldighedsperiode: Kun til engangsbrug

Købsperiode: Servicen kan købes op til 5 (fem) år efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt og gælder 90 dage efter købet

Beskrivelse: Dækker reparation af processorkort (CPU, PCB), herunder arbejdstimer og forvaltning af materiale.

Flere oplysninger: Se under T&C for at få flere oplysninger om landedækning eller om, hvordan du får denne service.

Gyldighedsperiode: Kun til engangsbrug

Købsperiode: Servicen kan købes op til 5 (fem) år efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt og gælder 90 dage efter købet

Beskrivelse: Dækker større skader, som kræver en større reparation og mange dele, herunder arbejdstimer og forvaltning af materiel.

Flere oplysninger: Se under T&C for at få flere oplysninger om landedækning eller om, hvordan du får denne service.

Registrer nu
Registrering af dit produkt eller din tjeneste
hjælper Toshiba med at yde dig hurtigere service.
Registrer nu
Find en tjenesteudbyder
Hvis du har brug for service, skal du
kontakte din lokale autoriserede servicepartner.
Find en tjenesteudbyder