Ændringen er klar

Společnost Dynabook Inc. (starý název společnosti je Toshiba Client Solutions Co., Ltd.) a její pobočky byly dne 1. října 2018 odtrženy ze skupiny Toshiba Group.

Få mere at vide
* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

On Demand

Har du brug for øjeblikkelig support?
Vi står klar til at hjælpe dig!

Vi har altid den rette service klar til dig, så snart du har brug for øjeblikkelig hjælp til dit Toshiba/dynabook-produkt. Har dit produkt brug for behørig reparation, skal dit batteri udskiftes, eller har du mistet dine data? – Der er ingen grund til bekymring! Med vores udvalg af on demand-tjenester kan vi altid hjælpe dig – selv hvis din garanti allerede er udløbet, eller hvis skaden på dit produkt ikke er dækket af dine nuværende garantibetingelser.

Hvorfor skal jeg købe en On Demand-service?

  • Få adgang til professionelle og pålidelige tjenester, når du har brug for dem.
  • Vi garanterer rimelige priser for både produkter, der er omfattet af en garanti, og dem, hvor garantien er udløbet.
  • Med On Demand-servicen får du mulighed for kun at betale, når du har brug for serviceydelsen.

On Demand

Varighed: Kun engangsbrug

Servicebeskrivelse: Med vores on demand-service til batteriudskiftning udskiftes dit beskadigede batteri af professionelle Toshiba/dynabook-teknikere. Denne service dækker defekter og skader, der ikke er dækket af de aktuelle garantivilkår, eller i tilfælde af at den oprindelige batterigaranti allerede er udløbet.

Funktioner:

  • •  Udskiftning af defekt batteri
  • •  Produkter, der er omfattet af garanti, og produkter, der ikke er omfattet af garanti
  • •  Originale Toshiba/dynabook-reservedele, dækning af arbejdstid og transport

Købsperiode: Servicen kan købes op til 5 (fem) år efter erhvervelsen af dit Toshiba/dynabook-produkt og gælder 90 dage efter købet

Varighed: Kun engangsbrug

Servicebeskrivelse: Hvis du uventet har mistet dine data som følge af tab, overspænding, virus, brugerfejl eller andre uforudsete hændelser, vil vi gøre alt for at genoprette dine værdifulde data.

Funktioner:

  • •  Genoprettelse af dine mistede data
  • •  Levering af genoprettede data på en ny harddisk
  • •  Tilbagebetaling, hvis genoprettelse ikke er mulig
  • •  Produkter, der er omfattet af garanti, og produkter, der ikke er omfattet af garanti

Købsperiode: Service kan til enhver tid købes, også selv om din garanti allerede er udløbet

Servicebeskrivelse: Reparation uden for garanti er en onsite-reparationsservice, der dækker én reparation af hardware i forbindelse med defekter og skader, der ikke er dækket af de aktuelle garantivilkår, f.eks. spildt væske, utilsigtede skader eller mekaniske fejl, eller i tilfælde af at den oprindelige produktgaranti allerede er udløbet. Efter en telefonisk fejlfinding og kategorisering af reparationen, sendes der en Toshiba/dynabook-certificeret tekniker ud til din lokation for at reparere den beskadigede enhed.

Funktioner:

  • •  Reparation af små dele, såsom AC-kort, tastatur, tastatursamling, pegefelt/mus, højttaler,
  •     kabelnet, ODD, blæser/varmelegeme
  • •  Onsite-reparation
  • •  Originale Toshiba/dynabook-reservedele, dækning af arbejdstid og transport

Købsperiode: Servicen kan købes op til 5 (fem) år efter erhvervelsen af dit Toshiba/dynabook-produkt og gælder 90 dage efter købet

Servicebeskrivelse: Reparation uden for garanti er en onsite-reparationsservice, der dækker én reparation af hardware i forbindelse med defekter og skader, der ikke er dækket af de aktuelle garantivilkår, f.eks. spildt væske, utilsigtede skader eller mekaniske fejl, eller i tilfælde af at den oprindelige produktgaranti allerede er udløbet. Efter en telefonisk fejlfinding og kategorisering af reparationen, sendes der en Toshiba/dynabook-certificeret tekniker ud til din lokation for at reparere den beskadigede enhed.

Funktioner:

  • •  Reparation af generelle dele, f.eks. plastikcover, HDD/SSD, LCD, batteri
  • •  Onsite-reparation
  • •  Originale Toshiba/dynabook-reservedele, dækning af arbejdstid og transport

Købsperiode: Servicen kan købes op til 5 (fem) år efter erhvervelsen af dit Toshiba/dynabook-produkt og gælder 90 dage efter købet

Servicebeskrivelse: Reparation uden for garanti er en onsite-reparationsservice, der dækker én reparation af hardware i forbindelse med defekter og skader, der ikke er dækket af de aktuelle garantivilkår, f.eks. spildt væske, utilsigtede skader eller mekaniske fejl, eller i tilfælde af at den oprindelige produktgaranti allerede er udløbet. Efter en telefonisk fejlfinding og kategorisering af reparationen, sendes der en Toshiba/dynabook-certificeret tekniker ud til din lokation for at reparere den beskadigede enhed.

Funktioner:

  • •  Reparation af processorkort (CPU, PCB)
  • •  Onsite-reparation
  • •  Originale Toshiba/dynabook-reservedele, dækning af arbejdstid og transport

Købsperiode: Servicen kan købes op til 5 (fem) år efter erhvervelsen af dit Toshiba/dynabook-produkt og gælder 90 dage efter købet

Servicebeskrivelse: Reparation uden for garanti er en onsite-reparationsservice, der dækker én reparation af hardware i forbindelse med defekter og skader, der ikke er dækket af de aktuelle garantivilkår, f.eks. spildt væske, utilsigtede skader eller mekaniske fejl, eller i tilfælde af at den oprindelige produktgaranti allerede er udløbet. Efter en telefonisk fejlfinding og kategorisering af reparationen, sendes der en Toshiba/dynabook-certificeret tekniker ud til din lokation for at reparere den beskadigede enhed.

Funktioner:

  • •  Større skade, der kræver større reparation og mange reservedele
  • •  Onsite-reparation
  • •  Originale Toshiba/dynabook-reservedele, dækning af arbejdstid og transport

Købsperiode: Servicen kan købes op til 5 (fem) år efter erhvervelsen af dit Toshiba/dynabook-produkt og gælder 90 dage efter købet

Registrer nu
Registrering af dit produkt eller din tjeneste
hjælper Toshiba med at yde dig hurtigere service.
Registrer nu
Find en tjenesteudbyder
Hvis du har brug for service, skal du
kontakte din lokale autoriserede servicepartner.
Find en tjenesteudbyder