* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Onsite-reparation

Har du behov for professionel hjælp, uanset hvor du er?
Så kan du bare ringe.

Har du et vigtigt møde om et par dage, og er der gået noget galt med dit Toshiba-produkt? Med Toshibas onsite-reparation er der ingen grund til bekymring! Afhængigt af, hvilket onsite-tilbud du vælger, og i hvilket omfang dit produkt har brug for reparation, sender Toshibas supportcenter enten en original reservedel fra Toshiba eller en Toshiba-certificeret ingeniør til din adresse inden slutningen af næste arbejdsdag, så du kan arbejde igen i løbet af kort tid.

Hvorfor bør du købe Toshibas onsite-reparationsservice?

  • Du kan spare dyrebar tid og kræfter for din virksomhed, imens vores Toshiba-certificerede ingeniører personligt hjælper dig med hardware-support på din adresse.
  • Alle originale Toshiba-reservedele og onsite-reparation er fuldt dækket, så du ikke får uforudsete reparationsomkostninger.
  • Den Toshiba-certificerede ingeniør besøger dig på din adresse inden slutningen af næste arbejdsdag for at løse problemet, så du undgår nedetid i virksomheden.

Onsite-reparation

Gyldighedsperiode: Gyldig i 3 år fra købsdatoen for dit Toshiba-produkt

Service Description: With the Silver On-site Repair, Next Business Day Response Service, you will get a service part for self-repair within the next business day (cut-off time for service case logging: 3:00 PM) in case of an easy repair. Should a self-replacement not be possible, a Toshiba certified engineer will be dispatched to you by the next business day.

Funktioner: On-site-reparation, service næste arbejdsdag (afhængigt af skæringstid og tilgængelighed af reservedele). Hvis der er tale om en let reparation, sendes den relevante reservedel til kunden, der selv reparerer.

Købsperiode: Service kan købes senest 90 dage efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt

Gyldighedsperiode: Gyldig i 3 år fra købsdatoen for dit Toshiba-produkt

Service Description: With the Gold On-site Repair, Next Business Day Response Service a Toshiba Certified Engineer will be dispatched to your location within the next business day (cut-off time for service case logging: 3:00 PM). In case the service part can easily be replaced by yourself, you can decide if the service part should be sent to you for self-repair on the next business day instead.

Funktioner: Inkluderer hardwaresupport, som regel næste arbejdsdag On-site-reparation, service næste arbejdsdag (afhængigt af skæringstid og tilgængelighed af reservedele). Hvis der er tale om en let reparation, kan kunden bestemme, om Toshiba skal sende en reservedel, som kunden selv udskifter, eller om der skal sendes en Toshiba-certificeret tekniker til kundens adresse.

Købsperiode: Service kan købes senest 90 dage efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt

Gyldighedsperiode: Gyldig i 3 år fra købsdatoen for dit Toshiba-produkt

Service Description: The Toshiba Platinum Support Service includes an exclusive blend of services aimed at managing disruptions in the quickest and most efficient way. Should a device become in need of repair, you will get an immediate response to solve the issue and if required, a Toshiba certified professional will be dispatched to your location within the next business day. This Service further includes a Hard Drive Retention Service, a dedicated Account Manager and a personalised Support Portal, enabling you to keep track of all your mobile assets.

Funktioner: On-site-reparation, service næste arbejdsdag (afhængigt af skæringstid og tilgængelighed af reservedele) herunder tilbageholdelse af harddisk og adgang til Toshiba Business Support Portal. Hvis der er tale om en let reparation, kan kunden bestemme, om Toshiba skal sende en reservedel, som kunden selv udskifter, eller om der skal sendes en Toshiba-certificeret tekniker til kundens adresse.

Købsperiode: Service kan købes senest 90 dage efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt

Registrer nu
Registrering af dit produkt eller din tjeneste
hjælper Toshiba med at yde dig hurtigere service.
Registrer nu
Find en tjenesteudbyder
Hvis du har brug for service, skal du
kontakte din lokale autoriserede servicepartner.
Find en tjenesteudbyder