* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Onsite-reparation

Har du behov for professionel hjælp, uanset hvor du er?
Så kan du bare ringe.

Har du et vigtigt møde om et par dage, og er der gået noget galt med dit Toshiba-produkt? Med Toshibas onsite-reparation er der ingen grund til bekymring! Vælg en service med en varighed på op til 4 år, og vælg mellem vores forskellige niveauer af on-site-support. Desuden kan en batteri- eller dockingudskifningsservice ganske enkelt føjes til din on-site-service på samme måde som en harddisktilbageholdelsesservice. Afhængigt af, hvilket onsite-tilbud du vælger, og i hvilket omfang dit produkt har brug for reparation, sender Toshibas supportcenter enten en original reservedel fra Toshiba eller en Toshiba-certificeret ingeniør til din adresse inden slutningen af næste arbejdsdag, så du kan arbejde igen i løbet af kort tid.

Hvorfor bør du købe Toshibas onsite-reparationsservice?

  • Du kan spare dyrebar tid og kræfter for din virksomhed, imens vores Toshiba-certificerede ingeniører personligt hjælper dig med hardware-support på din adresse.
  • Alle originale Toshiba-reservedele og onsite-reparation er fuldt dækket, så du ikke får uforudsete reparationsomkostninger.
  • Den Toshiba-certificerede ingeniør besøger dig på din adresse inden slutningen af næste arbejdsdag for at løse problemet, så du undgår nedetid i virksomheden.

Onsite-reparation

Varighed: Gyldig i 3 år fra købsdatoen for dit Toshiba-produkt

Servicebeskrivelse: Med Toshibas onsite-sølvreparation og service næste arbejdsdag modtager du en reservedel, som du selv kan udskifte, i løbet af den næste arbejdsdag (skæringstid for logføring af servicesag: 15.00) i tilfælde af, at der er tale om en enkel reparation. Hvis det ikke er muligt selv at reparere, sendes en Toshiba-certificeret tekniker ud til dig i løbet af den næste arbejdsdag.

Funktioner:

  • •  Onsite-reparation
  • •  Svar næste arbejdsdag
  • •  Enheder, kunden selv kan udskifte
  • •  Toshiba-certificeret tekniker (hvis kunden ikke selv kan reparere enheden)
  • •  Garantiudvidelse
  • •  Originale Toshiba-reservedele og dækning af arbejdstid

Købsperiode: Service kan købes senest 90 dage efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt

Varighed: Gyldig i 3 år fra købsdatoen for dit Toshiba-produkt

Servicebeskrivelse: Med Toshibas onsite-guldreparation og service næste arbejdsdag sendes en Toshiba-certificeret tekniker til din adresse i løbet af den næste arbejdsdag (skæringstid for logføring af servicesag: 15.00). Hvis du let selv kan udskifte reservedelen, kan du beslutte, om reservedelen i stedet skal sendes til dig næste arbejdsdag, så du selv kan udskifte den.

Funktioner:

  • •  Onsite-reparation
  • •  Svar næste arbejdsdag
  • •  Toshiba-certificeret tekniker
  • •  Garantiudvidelse
  • •  Originale Toshiba-reservedele og dækning af arbejdstid

Købsperiode: Service kan købes senest 90 dage efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt

Varighed: Gyldig i 3 år fra købsdatoen for dit Toshiba-produkt

Servicebeskrivelse: Toshibas platinsupporttjeneste omfatter en eksklusiv blanding af serviceydelser, der er rettet mod håndtering af afbrydelser på den hurtigste og mest effektive måde. Hvis du har brug for at få en enhed repareret, får du øjeblikkeligt svar på, hvordan problemet kan løses, og hvis det er nødvendigt, sendes en Toshiba-certificeret tekniker ud til dig i løbet af den næste arbejdsdag. Denne service indeholder desuden en service med harddisktilbageholdelse, en dedikeret account manager og en portal med tilpasset support, der giver dig mulighed for at spore alle dine mobilaktiver.

Funktioner:

  • •  Onsite-reparation
  • •  Svar næste arbejdsdag
  • •  Toshiba-certificeret tekniker
  • •  Harddisktilbageholdelsesservice
  • •  Business Support Portal-licens
  • •  VIP-supportcenter
  • •  Service Account Manager
  • •  Månedlige rapporter om ydeevne
  • •  Garantiudvidelse
  • •  Originale Toshiba-reservedele og dækning af arbejdstid

Købsperiode: Service kan købes senest 90 dage efter erhvervelsen af dit Toshiba-produkt

Registrer nu
Registrering af dit produkt eller din tjeneste
hjælper Toshiba med at yde dig hurtigere service.
Registrer nu
Find en tjenesteudbyder
Hvis du har brug for service, skal du
kontakte din lokale autoriserede servicepartner.
Find en tjenesteudbyder