* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Standardgaranti

Alle Toshiba-produkter leveres med en gratis standardgaranti, der kan variere afhængigt af produktet. Nedenfor ses de nyeste standardgarantivilkår og -betingelser pr. produktkategori.



 
  • Bærbare computere, netbooks, tablets og Alt-i-én stationær fra Toshiba er dækket af mindst 1 års standard garanti gældende fra købsdatoen, i EMEA
  • Toshibas digitale produkter, herunder Folio-computere, dækkes af en 2 års standardgaranti gældende fra købsdatoen.De følgende Toshiba-harddiske er omfattet af en særlig 3 års standardgaranti, som er gældende fra købsdatoen

    Canvio Premium, Canvio Premium for Mac, Canvio Basics Exclusive Edition
  • Når du registrerer din garanti, hjælper du Toshiba med at give dig en hurtigere service
  • Din registrering giver dig mulighed for at få glæde af opdaterede oplysninger om nye produkter, særlige tilbud og driveropdateringer, så du får mest ud af dit Toshiba-produkt
  • Din registrering sikrer, at din dækning starter fra den dato, du købte dit Toshiba-produkt
  • Visse bærbare Toshiba-computere leveres tilmed med en gratis garantiudvidelse ved registreringen
  • + Hvad er pixels og underpixels?
  • + Hvad betyder forkortelserne TFT og CSV?
  • + Overholder Toshiba en bestemt bestemmelse med hensyn til pixelfejl?
  • + Hvilke typer pixelfejl kan der opstå?
  • + Hvor mange pixelfejl er tilladt?
  • + Hvordan ser jeg, hvilken skærmmodel jeg har?
  • + Hvad betyder skærmopløsning?
  • + Hvad skal jeg gøre, hvis der er flere pixelfejl på min skærm end det tilladte antal?
  • + Hvorfor skal jeg registrere mit produkt?
  • + Hvilke oplysninger skal jeg bruge for at registrere mit produkt?
  • + Hvor kan jeg se min garantistatus?
  • + Hvor lang tid gælder Toshibas standardgaranti?
  • + Er det muligt at forlænge standardgarantien?
  • + Hvornår gælder Toshibas standardgaranti fra?
  • + Hvor lang tid dækkes batterier af Toshibas standardgaranti?
  • + Hvad dækker standardgarantien?
  • + Er det muligt at overføre standardgarantien?
  • + Hvad dækkes ikke af standardgarantien?
  • + Dækkes software af den begrænsede garanti?
  • + Hvor kan jeg hente drivere eller en brugerhåndbog til min bærbare computer og få mere support?
  • + Skal jeg gemme købskvitteringen for at være dækket under garantien?
  • + Skal jeg sikkerhedskopiere mine data?
  • + Hvordan får jeg service?
  • + Hvad er CRU-dele (Customer Replaceable Units)?
  • + Hvor lang tid tager det at reparere min bærbare computer?
  • + Hvad skal jeg sende med, når jeg returnerer et produkt?
  • + Er der yderligere omkostninger?
Registrer nu
Registrering af dit produkt eller din tjeneste
hjælper Toshiba med at yde dig hurtigere service.
Registrer nu
Find en tjenesteudbyder
Hvis du har brug for service, skal du
kontakte din lokale autoriserede servicepartner.
Find en tjenesteudbyder